/ home
/ beeld
/ woord
/ texposure
/ portfolio
/contact

Samenwerken is een groot goed. Vandaag de dag is het gemakkelijker dan ooit om lijntjes te leggen naar anderen die hetzelfde ambiëren. Er zijn nieuwe initiatieven die de gevestigde orde uitdagen doordat ze op andere manieren met kapitaal en stucturen omgaan. Stap voor stap onderzoek ik die richting: durftevragen, 7di, idcafé, co-creatie.

In Deventer zit De Fabriek, ontspruit momenteel vanuit de IJsselvallei Het Oostblok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Samenwerken anno 2012, op zoek naar nieuwe kaders

Wat heeft Deventer dat Zutphen niet heeft? Meer inwoners, meer lef, meer cultuur, meer initiatieven. In De Fabriek zijn zo'n vijftig zelfstandigen onder één dak die allerlei initiatieven ontplooien op het gebied van werk, inspiratie en samenwerken. Één ervan is het marketing gilde. Zestien marketeers onderzoeken op welke manier ze samen aan projecten kunnen werken, elkaar kunnen versterken, samen naar buten kunnen treden.

Je begrijpt dat er met zestien mensen een heel scala aan expertise ontsloten wordt. Iedereen blijkt toch zijn eigen specialisme te hebben en daarin vullen we elkaar goed aan. Ik schuur als communicatieadviseur tegen marketing aan. Voor mij dus een geweldige inspiratiebron deze club en een goede aanvulling als we het hebben over strategie, USP 's en sales kanalen.

Ook met andere professionals ontstaat samenwerking. Met Wim Thijssen van Infoway realiseerde ik in maart 2012 de website www.imd-ma.nl.

 

 

interessant